♥♪welcome♥♪

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Φεγγαριόνα αγαπημένη..♥♪


Με βάφτισες φεγγάρι..
πάντα ψηλά θα μένω
και θα σε καρτερώ..
θα παιρνω για σημάδι το φως σου..
γιατι υπάρχεις στον απέραντο ουρανό..
εκει που η μνήμη και το μέλλον ανταμώνουν..
θα καίω σε αστραπές τους φόβους μου..
Στην σιωπηλή άβυσσο θα ζήσω..
ότι θέλει η ψυχή μου να τ'αποκτήσω
κι αν δεν το βρω..
ενα 'θά',θα κεντήσω..
σε καινούριο ουρανο!
Φεγγαριόνα αγαπημένη μου.
Εσύ που έμαθες να κοιμάσαι στον αέρα..
Δίπλα στης βαρειές ομίχλες..
Πάνω απ'τα σύννεφα..
στους πότε αστραφτερούς ουρανούς,& πότε συννεφιασμένους.
Εκεί δίπλα στον ΘΕΟ,που είσαι απεσταλμένη,
Φεγγαριόνα αγαπημένη..
Εσυ..που όλους μας κοιτάς μέσα απο ήλιο,βροχή & ομίχλη!
Δίπλα στα άστρα που κατοικείς & θεού πνοή μπορείς να δεις!
Να μας θυμίσεις,ότι κάπου στα παλιά τα μονοπάτια,
είναι της μνήμης μας τα πιο όμορφα κομμάτια.
Σκορπισμένες όλες στης ζωής το βιβλίο,
και οι σελίδες οι θαμπές γραμμένες πάντα για δύο!
Το ψιθύρισμα σου,που το παίρνει η πρώτη πρωινή ψύχρα,και την μετατρέπει σε έναν ήλιο,αλλιώτικο..
Που ανθρώπινο βλέμμα ποτέ δεν τον έχει δει..

Κρυμμένα μυστικά του κόσμου και της θάλασσας,στην ακρη μιας φωνής..
της φωνής σου φεγγαριόνα μου..
Δίχως μορφή..
μα με σχήμα..
Αφήνεις τα ίχνη σου φεγγαριόνα μου αγαπημένη..
Πάντα θα ανιχνευω το άπειρο σου..
Πάντα θα ζω στο όνειρό σου..
Πάντα θα με έχεις φύλακα
άγγελό σου..
Θα ζω μες την καρδιά και το μυαλό σου..
Είσαι ακοίμητη φεγγαριόνα μου!
ΦΕΓΓΑΡΙΟΝΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ!

Στίχοι:Ζουζουκι 29/04/10

1 σχόλιο: