♥♪welcome♥♪

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Χίλιοι ήλιοι φωτεινοί.


Κι αν ελευθέρωσα την ψυχή μου στο ταξίδι της..




Κι αν χάραξα τους ανθρώπους με το αίμα μου, μελάνι στην καρδιά μου..




κι αν φωτογράφησα μνήμες αλλοτινές μέσα στα αυλάκια της ζωής μου..




κι αν ζωγράφισα τα μάτια ,το χαμόγελό τους,στην καρδιά μου..




κι αν..ανάμεσα στους στίχους μου Μονάχη μου

Χωρίς εσένα...τραγούδησα για σένα..




Για να ξανάρθει η άνοιξη στην νοσταλγία των κήπων του παραδείσου..




Κι αν σας ζητούσα απεγνωσμένα να με παρηγορήσετε που γεννήθηκα..





Χίλιοι ήλιοι φώτιζαν όλα τα κι αν..μου!




Χίλιοι ήλιοι έκαιγαν όλα τα απαγορευμένα κι αν.. μου!




Κι αν δεν τα ζύγισα ποτέ μου!!




κι αν δεν τα μέτρησα με κανένα μέτρο!




κι αν δεν βολεύτηκα στο κάθε χτυποκάρδι!!




Ήταν που κάθε δάχτυλο έδειχνε σιωπή ..




κι αν.. αν ακόμα ψάχνω κάτι..




είναι ένα διαμάντι στη δικαιοσύνη του ήλιου να μου το βρει!!




Χίλιοι ήλιοι φωτεινοί να φωτίσουν..




την αγάπη να με βρει!




Zoyzoyki!

28/12/2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου