♥♪welcome♥♪

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Ο Μόνος τρόπος που θα μπορούσα να μιλήσω για την ποίηση είναι με ποίηση!


Μηλοκόραλο


Ω! ποίηση έμεινες να φέγγεις..στους βυθούς τα μήλα και στις μηλιές κοράλια!

Ω! ποίηση έμεινες να φέγγεις..για το αν υπάρχουν ανάμεσα τους σύνορα να τα χωρίσεις!

Ω! ποίηση έμεινες να φέγγεις..δεν έχει άλλη βλάστηση η φλέβα σου ,χρώμα να τους ξεκλέψεις!

Ω! ποίηση έμεινες να φέγγεις..τον δρόμο μου μην τύχει και τον χάσω..

Ω! ποίηση έμεινες να φέγγεις..
Φυτεύω κοράλια και ψάχνω μήλα στο βυθό της ψυχής μου..

Ω! ποίηση έμεινες να φέγγεις..
Την αγάπη μου..
Μηλοκόραλο να γίνει η καρδιά μου!

Να στάζει χρώμα το κοράλι να βάφει την θάλασσα κόκκινο.
Το χρώμα της!

Ω! ποίηση έμεινες να φέγγεις..
Τον πόνο,την χαρά την λύπη!

Ω! ποίηση έμεινες να φέγγεις..

Το τραγούδι μου..
που φανερά θα τραγουδήσω με μαγικούς ήχους,πίσω να γυρίσω!

Μηλοκόραλο..
να'ρθώ να σε μυρίσω..

Μυρωδιές τ'αφρού της θάλασσας να αφήσω..

Στο πέρασμα μου απ'την ζωή ..
Ίχνη να σβήσω...

Ω! ποίηση έμεινες να φέγγεις..την αγάπη..μηλοκόραλο να γίνει η καρδιά μου!

Ω! ποίηση έμεινες να φέγγεις..
και πως να σ'αρνηθώ..

Ω! ποίηση έμεινες να πλέξεις..
τον έρωτα..
στα σπλάχνα των ανθρώπων..

Δίχως συμπόνοια για τα πάθη τους!!

Ω! ποίηση έμεινες να πλέξεις..
Μήλο και κοράλι σε μια λέξη να μας μπερδέψεις..

Μηλοκόραλο..Η ποίηση..
Τόσο πάράξενα όμορφη και σπάνια..

Ω! ποίηση έμεινες..
και κέντησες την αγάπη στην ψυχή μου!

Σε ευχαριστώ..

Που πέρασες απ'το μυαλό απ'την καρδιά και απ'την ζωή μου!

Ω! ποίηση έμεινες να φέγγεις..

Όσο αδειάζω,τόσο γεμίζω..για σένα ,ξέχωρα απο σένα!

Ω! ποίηση έμεινες να φέγγεις..

Εμένα μαζί με σένα..

Τώρα υπάρχω γιατί θέλω να υπάρχεις για μένα..

Ω! ποίηση έμεινες να φέγγεις.
Τη ζωή μου,το θάνατό μου,μαζί σου σ'αλλη ζωή σ'αλλο θάνατο μαζί σου!

Στίχοι zoyzoyki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου